Haapsalu, Estònia

El cinquè destí del nostre projecte “Highway to Europe” serà Haapsalu (Estònia) una ciutat costanera a la costa oest a la comarca de Lääne i a 102,6 kilòmetres de Tallinn.

Els 6 alumnes del nostre centre estaran en aquesta ciutat del 27 de novembre al 3 de desembre del 2017.

La feina prèvia serà investigar quin ús fan els alumnes de les eines TIC a nivell personal, professional i també a l’escola. Hauran de pensar quins perills hi veuen.

A Estònia es farà un resum de la seva feina i l’avaluació de tot el projecte ja que és l’últim destí.

Una mostra de les activitats desenvolupades es recull a continuació: