PO Cicles Formatius

7 de Maig Portes Obertes

Com cada any l’equip de professores i professors de l’Institut Joan Coromines té el goig de con
vidar-vos a la Jornada de Portes Obertes dels cicles formatius que se celebrarà el proper
7 de maig de 2018 a les 17h

És l’oportunitat de fer-vos una idea més precisa de la nostra oferta, podreu parlar amb el professorat per aclarir qualsevol dubte i visitar les nostres instal·lacions.

Programa d’activitats:

17:00 Rebuda, presentació i informació general de l’Institut
a la sala polivalent del centre
17:15  Xerrades informatives dels diferents cicles

Oferta formativa:

Cicles Formatius de Grau Mitjà:

• Conducció d’activitats físiques i esportives en el medi natural
  • Atenció a persones en situació de dependència
  • Instal•lacions elèctriques i automàtiques

Cicles Formatius de Grau Superior:

• Ensenyament i Animació Socioesportiva
  • Educació infantil
  • Integració Social

1. Nuria

Bon dia! Voldria saber la documentació que s ha d aportar a l hora de fer es preinscircions de cicle mitjà.
    Gràcies

1. Anna Armengol

Per tal de poder formalitzar la preinscripció als cicles formatius de grau mitjà, caldrà portar juntament amb la sol·licitud en el termini establert (del 14 al 24 de maig):
      – Original i fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de l’alumne. Si l’alumne és menor d’edat, original i fotocòpia del llibre de família o altre document relatiu a la filiació i original i fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de la persona sol·licitant (pare, mare o tutor);
      – Qualificació mitjana dels estudis o curs que en permeten l’accés al cicle formatiu o qualificació de la prova d’accés.

2. Regina Carbó i Amatller

Bona tarda,
    Estic interessada en el curs “ATENCIÓ A PERSONES EN SITUACIÓ DE DEPENDÈNCIA”.
    Voldria saber quina documentació necessito per poder inscriurem.

Ja tinc fet el curs de 450 hores d’Atenció Sociosanitària a persones dependents en institucions socials” (SSCS0208).

El dia 07/05 a les 17:00 hores vindré a la presentació del curs.

Moltes gràcies i Salutacions.

3. Anna Armengol

A la primera part del teu comentari a la resposta tens informació.
    A la segona caldria fer una sol·licitud de convalidació i aportar la documentació acreditativa per tal que coordinació de cicles faci l’estudi del cas i, si escau, remetre la documentació a la Direcció General de Formació Professional i Ensenyaments de Règim Especial per tal que dicti resolució.
    Tot i així dilluns a portes obertes fes totes les consultes.

4. Júlia

Quina es la mitja que s’ha de tenir com a mínim per entrar a conducció d’activitats fisiques i esportives en el medi natural?

5. SARA GIL ALARCON

Bona nit
    El meu fill esta interessat en fer un cicle formatiu de grau mitga esportiu. Esta actualment fent el 4srt de lE.S.O.. Primer de tot que haig de fer? Passar per l institut a per una sol.licitut??
    Gracies!