Bon any nou

Hem arribat a la fi del 1r trimestre d’aquest curs 2020-2021. Un curs excepcional, igual que el darrer trimestre del curs passat, en el qual han calgut enormes esforços d’adaptació per preservar la seguretat de l’alumnat i del personal que treballa al centre, tot mantenint l’Institut obert i al servei de la formació de l’alumnat.

Volem felicitar l’alumnat, el professorat, el personal de secretaria i de consergeria, les educadores, la vetlladora, el personal de manteniment i neteja, i també les famílies. Totes i tots vosaltres heu estat la clau que ens ha permès concloure aquest primer trimestre i fer del nostre centre un espai segur.

Com ja sabeu, com a conseqüència d’haver avaluat i tingut en compte les recomanacions sanitàries, els departaments d’Educació i Salut han previst diverses mesures:

–  L’inici de les classes s’endarrereix fins al dilluns 11 de gener.

– Es faran cribratges als i a les professionals en tornar de les festes.

Desitgem per totes i tots vosaltres unes bones festes i un molt bon any nou 2021.

Ben cordialment,

L’equip directiu de l’Institut Joan Coromines