23M Donació de Sang

El divendres 23 de març es farà una campanya de donació de sang a l’Institut Joan Coromines de Pineda de Mar. L’acte es durà a terme entre les 15:30 i les 20:00 h, i està organitzat pels alumnes de 1r curs del Cicle formatiu d’Atenció a persones en situació de dependència.

Per poder ser donant s’ha de tenir una edat compresa entre els 18 i els 70 anys, i un pes igual o superior als 50 kg. A més, és important haver ingerit alguna cosa sòlida i líquida, almenys 1 h abans de donar sang.

L’objectiu final és conscienciar a la població de la necessitat de mantenir un banc de sang per situacions d’urgència, i aconseguir el màxim de bosses possibles a través de les donacions.

A més a més, tothom qui vingui s’endurà un petit obsequi elaborat pels propis alumnes.

Projecte elaborat per l’alumnat de 1r curs de TAPSD al mòdul d’aprenentatge-servei (PAS) amb el Banc de Sang i Teixits, aquest elaboren material de difusió, i participen a la propera campanya de donació de sang que es farà dins l’institut Joan Coromines, a on s’instalaran lliteres i altres materials necessaris per a l’extracció, supervisat per un metge/ssa i infermers/es. Els alumnes acompanyaran als donants el mateix dia.