Museu Blau i l’Associació Rosa Sensat

El 20 de desembre les alumnes de 1r d’Educació infantil van gaudir de la visita al Museu Blau i la reconeguda Associació Rosa Sensat de Barcelona.

El museu Blau ofereix un espai anomenat el Niu per infants de 0 a 6 anys, acompanyats d’un adult. Els infants viuen experiències sensorials amb elements reals (minerals, óssos, pells, radiografies) i són motivats a la investigació autònoma. Les dues reponsables del Niu van dinamitzar l’espai i utilitzar una metodologia exemplar i apassionant pels futurs educadors infantils.

La bibliotecaria de l’Associació Rosa Sensat ens va informar sobre els diferents recursos dels que es poden gaudir, tant les persones associades com les que no ho són. Finalment, les alumnes van poder cercar i fotocopiar llibres i revistes per tal de realitzar un dels treballs d’aula.

.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *