XIV Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta

Semifinal del XIV Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta

El dijous 3 de maig es va celebrar el XIV Certamen Nacional de Lectura en Veu Alta que va tenir lloc a l’Auditori del Caixa Fòrum de Barcelona.

Els alumnes que en els quarts de final havien participat com a Tropa de Corsaris (categoria de 4t: Jenaba Barrow, Fatima Diaby i Marc Boades), com a suplent de Corsaris (categoria 1r ESO: Joan Pereira) i com a suplent de Timoners (categoria Aula Acollida 2n ESO: Andreaa Lazar) van acompanyar l’alumne Abel Raig que, com a Corsari, va quedar classificat per a la semifinal del certamen.

La participació dels representants dels diversos centres de primària i de secundària classificats va demostrar l’alt nivell de qualitat en la lectura en veu alta que existeix actualment.

En finalitzar, els alumnes de l’Institut Joan Coromines van poder realitzar una visita per les instal·lacions del Caixa Fòrum i visitar la teulada de l’edifici modernista, antiga seu de la fàbrica tèxtil Casa Ramona.