El dimarts 23 de febrer, els alumnes de 1r i 2n del Batxillerat Humanístic van fer la visita de la Barcelona romana. Primer van veure les restes romanes exteriors (necròpolis, muralles, aqüeducte); després entraren al Museu d’Història de Barcelona, que conserva les restes de la ciutat romana en el subsòl de la plaça del Rei. I, finalment, entraren al Centre Excursionista per veure les columnes del temple d’August.
- Inici Batxillerat
- Visita a la Barcelona romana (Barcino)
Nodes
-
Active fa 3 anys, 5 mesos
-
Active fa 3 anys, 5 mesos
-
Active fa 4 anys
-
Active fa 7 anys, 7 mesos
-
Active fa 8 anys
-
Active fa 8 anys, 3 mesos
-
Active fa 8 anys, 3 mesos
-
Active fa 8 anys, 3 mesos
-
Active fa 9 anys, 6 mesos
-
Active fa 9 anys, 7 mesos
-
Active fa 9 anys, 7 mesos
-
Active fa 9 anys, 7 mesos
-
Active fa 9 anys, 7 mesos
-
Active fa 9 anys, 7 mesos
-
Active fa 9 anys, 7 mesos
-
Active fa 9 anys, 7 mesos
Pàgines
- Activitat a tot el lloc web
- CFGS ARI > Automatització i Robòtica Industrial (Dual)
- Curs 2019-2020
- Curs 2023-2024
- Curs de l’Scratch
- Mòdul 1. Comença l’Scratch-aventura!
- Sessió 1. Comencem: el projecte
- Sessió 10. Els personatges es comuniquen
- Sessió 11. I ara acabem el nostre projecte
- Sessió 12. Presentem el nostre projecte i el valorem
- Sessió 2. Creem personatges i els fem parlar
- Sessió 3. Movem els personatges
- Sessió 4. Incorporem-hi més personatges
- Sessió 5. Ens movem en totes direccions
- Sessió 6. Dissenyem l’escenari
- Sessió 7. Efectes gràfics dels personatges
- Sessió 8. Efectes de so i música
- Sessió 9. Potser sí, potser no
- Mòdul 2. I si fem un joc? O dos
- Sessió 1. Iniciem el joc del pong
- Sessió 10. I ara el repte final
- Sessió 11. I ara acabem el nostre projecte
- Sessió 12. Presentem el nostre projecte i el valorem
- Sessió 2. Cops de raqueta
- Sessió 3. Diferents raquetes, diferents rebots
- Sessió 4. Quan s’acaba el pong?
- Sessió 5. Afegim vides i puntuació al pong
- Sessió 6. Anem a contrarellotge
- Sessió 7. Afegim-hi nivells
- Sessió 8. Juguem un contra un
- Sessió 9. Fem el joc més realista
- Mòdul 3. Dissenyem el nostre ScapeScratch
- Sessió 1. Ens preparem per resoldre enigmes
- Sessió 10. Cap al nostre repte final
- Sessió 11. La nostra escape room s’acaba de perfilar
- Sessió 12. Presentem el nostre projecte i el valorem
- Sessió 2. Fem aparèixer i desaparèixer objectes
- Sessió 3. Objectes amunt i avall
- Sessió 4. Recollint pistes
- Sessió 5. Plantegem missatges per resoldre
- Sessió 6. I ara enigmes numèrics
- Sessió 7. Llistes i més llistes
- Sessió 8. Treballem (encara més) amb les llistes
- Sessió 9. Per acabar de preparar el repte final
- Mòdul 1. Comença l’Scratch-aventura!
- Departaments
- Doc. Centre
- Documents
- EDC (pendent d’aprovació)
- Estudis
- flickr
- Gestions Adminstratives
- L’institut
- Llibres i materials
- Membres
- Nodes
- Pàgines d’inici
- Pantalles digitals
- PAU
- Projecte educatiu
- Qui sóc
- Serveis
- Xarxes