Viatge dels 2n de TIS i TEI a Fez

Aquesta setmana (25 al 29 de Maig) , els i les alumnes de 2n dels CFGS d’Educació Infantil i d’Integració Social, es troben realitzant un viatge al Marroc emmarcat dins del Projecte Fes-sí,  l’associació Avenir. Aquest projecte, està dirigit  als futurs professionals de l’àmbit Social. El seu objectiu principal és trencar amb els estereotips, apropar la cultura marroquí i donar a conèixer els seus codis socials.

Les nostres alumnes tenen la possibilitat de conèixer de primera ma l’origen de problemàtiques com la immigració a Europa, la violència de gènere, així com la situació en la que es troben col·lectius amb discapacitats o joves amb alt risc d’exclusió social. Es faran visites de treball a les diferents entitats i centres: d’acollida de menors, dones maltractades, nens amb diversitat funcional o residències de persones grans, complementant d’aquesta manera la seva formació. A més a més, es realitzaran diàriament reunions per poder reflexionar sobre les diferents qüestions treballades  durant les activitats realitzades.

Però, no tot és feina, sinó que tindrem temps per visitar els diferents llocs emblemàtics de la ciutat i poder entendre el present d’una societat diversa i complexa com és la cultura marroquí.

Desitgem que les nostres alumnes aprofiten aquesta meravellosa experiència de cara  a  la seva formació humana i professional.