Reading is Sexy

Concurs fotogàfic sota slògan “Readiny is Sexy”

El lema “reading is sexy” és una expressió molt utilitzada com a reclam publicitari i s’han sumat des de cantants, models, actors, fins a persones del carrer.

També s’han obert comptes a Instagram sota aquest lema (hi ha prop de mig milió de seguidors del rishashtag #readingissexy).

Perquè Reading is sexy? Perquè llegir augmenta el coneixement, l’empatia i les habilitats socials, et dóna confiança, i la confiança és sexy. La lectura és contacte de ment a ment, d’ànima a ànima. Les persones que llegeixen tenen més capacitat d’abstreure’s del món que les envolta i són més interessants als ulls dels altres. Quan fotografies una persona llegint, desitjaries esbrinar el que hi ha dins de la seva ment, més que observar un cos bonic. I no oblidem que llegir també és divertit, oxigena la ment de noves idees, crea nous paisatges interiors i noves sensacions, t’ajuda a enfrontar-te a determinades situacions i millores el domini de la llengua.

Per tot això i coincidint amb la celebració de Sant Jordi, animem als alumnes de l’institut a enviar les seves instantànies fins al 20 d’abril. Escollirem la fotografia més original i/o divertida i el premi serà un val de 30 euros en llibres, còmics, revistes, etc. de la llibreria La Llopa de Calella.

Envia la foto per mail a media@insjoancoromines.cat
Publica a Instagram | Facebook sota el hashtag #ReadingIsSexy