Proves Cangur 2018

Avui 15 de nmarç tots els alumnes de 1r, 2n i 3r d’ESO, i alguns de 4t d’ESO i Batxillerat han realitzat les Proves Cangur 2018.

És un concurs preuniversitari de matemàtiques que s’organitza en més de 30 països, amb l’objectiu d’acostar les matemàtiques als més joves i intentar despertar el seu interès.

La competició consisteix en un test de 30 preguntes. La prova s’ha de realitzar en 75 minuts (una hora i quart). Les 30 preguntes estan dividides en tres grups de deu preguntes cadascun. Les preguntes del primer grup valen 3 punts, les del segon 4 punts i les del tercer 5 punts. Cada pregunta té 5 solucions i només una és correcta.

El 17 d’abril es publicaran els resultats provisionals de les proves.

Els 15 millors alumnes de cada nivell de tot Catalunya seran convidats a l’acte de lliurament de premis que es realitzarà el dia 15 de maig al teatre Poliorama de Barcelona.