Miralletres

El divendres 3 de març del 2017, les alumnes de 1r d’ESO, Saray Teodoro i Jana Jassé, les alumnes de 2n d’ESO, Elsa Povedano i Júlia Massagué, i els alumnes de 3r d’ESO, Mary Chris Escobar, Fatoumata Kebbeh, Maria Ortega i jo, en Marc Boadas, acompanyats per les professores Mª Dolors Navas i Aina Mulet, vam assistir al 2n concurs de lletrejar mots en català, El MIRALLETRES.

Es realitzava a la Biblioteca de Pineda de Mar i hi participaven alumnes dels diferents centres de Pineda. Les alumnes concursants del nostre centre van estar Saray Teodoro, Elsa Povedano, que van participar en la 1ª categoria de l’ESO, i Maria Ortega i la Mary Chris Escobar, de 3r ESO, que van participar en la 2ª categoria. Les nostres companyes de 3r ho van fer tan bé, que van quedar segones de la 2ª categoria.

Els alumnes suplents Jana Jassé, Júlia Massagué, Fatoumata Kebbeh i jo ho vam veure de públic. Gràcies als presentadors Oriol Galicia i la Món, vam riure i ens ho vam passar molt bé. Va estar un concurs molt ben muntat i molt divertit.

Tota aquesta feina la vam preparar a classe i a casa. Fou una experiència molt positiva.

Felicitats a totes les concursants.

Marc Boadas (3r d’ESO)