“Cuentos de fantasmas” decora de Halloween el taulell

L’alumnat de l’optativa de 2n d’ESO “Cuentos de fantasmas”, aprofitant que s’acosta Halloween i que dins l’optativa estem llegint 6 autors, la majoria d’origen anglosaxó, ha decorat el taulell de la biblioteca amb elements fantasmagòrics i escollint  fragments de les lectures d’aquests contes. Els autors triats són sobretot dels segles XVIII I XIX:  Daniel Defoe, Whashington Irving, Edgar Allan Poe, Ambrose Bierce, Charles Dickens i també el francés Guy De Maupassant. Hem inclós dues cites sobre els fantasmes: de Gustavo Adolfo Bécquer, famós per la llegenda “El monte de las ánimas” i Virginia Wolf. També, per amanir la lectura dels fragments, l’alumnat ha creat terrorífics vampirs i divertides carabasses.

No dubteu a llegir aquestes recomanacions de lectures fantasmagòriques!