Girls in ICT day 2018

L’event Girls in ICT Day es celebra el dia 17 de maig a nivell internacional i vol apropar el món de les tecnologies de la informació i la comunicació (TIC) a les noies que actualment estan cursant 3r i 4r curs de l’ESO. Es celebra a més de 160 països de tot el món i consta de tota mena d’activitats: http://girlsinict.org/.

Cal dir que el sector TIC està creixent ràpidament proporcionant una bona sortida laboral. A més, les habilitats digitals són cada vegada més necessàries per seguir carreres professionals d’èxit en tots els sectors. Això vol dir que les dones altament qualificades en els camps tècnics de tot el món tenen importants oportunitats per a elles.

És per aquest motiu que l’Escola Tècnica Superior d’Enginyeria de Telecomunicacióde Barcelona (ETSETB) juntament amb la Facultat d’Informàtica de Barcelona (FIB) s’ha sumat als actes commemoratius d’aquest dia organitzant la Jornada “GIRLS DAY-CAMPUS NORD UPC” que tindrà lloc el dia 17 de maig, a les 15.45 h a  l’Aula Màster de la UPC (Edifici A3 – Campus Nord).
GirlsICTday_Tira

En aquesta Jornada es faran diverses activitats, entre elles, xerrades i diversos tallers als laboratoris de l’Escola de Telecomunicació i de la FIB.

15:45- 15:55:  Benvinguda. Aula Màster

15:55 -16:25 : Xerrada ” La superació de reptes: Experiència d’una enginyera amb moltes inquietuds” Judit Bastida, Enginyera Telemàtica i Co-Fundadora de Lemon’s Secrets i Consultora de Seguretat IT a Ernst&Young

16:25-16:55: Xerrada (Títol per concretar) Marina Rovira, Enginyera Informàtica, Departament de Qualitat de NTT

17:00 – 18:00: Tallers

• Grup 1  Activitat: mesures biomèdiques amb smartphone i en un entorn de conducció
  • Grup 2   Activitat: atrapa l’ona: experiències divertides en ones electromagnètiques

18:00 – 18:30: Taula rodona “Sóc una noia TIC”. Ponents: quatre estudiantes TIC de la UPC. Aula Màster

18:30 – 19:00: Berenar

19.00-19:15: Foto de grup

19:15:20:15: Tallers

• Grup 1  Activitat: atrapa l’ona: experiències divertides en ones electromagnètiques
  • Grup 2 Activitat: mesures biomèdiques amb smartphone i en un entorn de conducció

20:15 Final de la Jornada

Inscripció

Clica al següent enllaç per fer la inscripció a l’activitat.INSCRIPCIÓ a la jornada “Girls in ICT day 2018”

Recorda: Places limitades i assignació per rigurós ordre d’arribada de la inscripció.