#Fotomàtiques2018

Bases del Concurs de Fotografia Matemàtica

• Hi pot participar tot l’alumnat del centre. S’estableixen les següents categories:
    • 1r i 2n d’ESO
    • 3r i 4t d’ESO
    • Batxillerat i Cicles formatius
    • Professors i PAS
  • Cada foto haurà de dur un títol que faci referència, d’alguna manera, al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat.
  • Les fotografies han d’estar fetes pels participants..
  • La impressió de les fotografies haurà de ser de qualitat, preferiblement amb paper fotogràfic. Grandària 13×18. Per la part posterior de la foto hi haurà de constar: el títol de la foto, la categoria i el nom de l’alumne.
  • Caldrà guardar la fotografia en format digital i enviar-la a mates@insjoancoromines.cat
  • Podeu també compartir les imatges a la xarxa Instagram emprant els hastags #Fotomàtiques2018 @insJoanCoromines
  • Les fotografies hauran de ser lliurades al vostre professor de matemàtiques fins al divendres 13 d’abril de 2018.
  • L’acte de lliurament de premis se celebrarà el dilluns 23 d’abril de 2018.
  • Hi haurà un premi per a la millor fotografia de cada categoria.

A més pels alumnes de l’ESO puntuarà fins a 1 punt del proper examen.

!!! PENJA la teva foto a l’àlbum #Fotomàtiques2018

#FM2018 #Fotomàtiques2018