#Fotomàtiques2015

Bases del Concurs de Fotografia Matemàtica

• Hi pot participar tot l’alumnat del centre. S’estableixen les següents categories:
  • 1r i 2n d’ESO
  • 3r i 4t d’ESO
  • Batxillerat i Cicles formatius
  • Professors i PAS
  • Cada foto haurà de dur un títol que faci referència, d’alguna manera, al contingut matemàtic de l’obra, amb gràcia i originalitat.
  • Les fotografies han d’estar fetes pels participants no es poden fer fotomuntatges i cal que les fotos siguin els originals
  • La impressió de les fotografies haurà de ser de qualitat, preferiblement amb paper fotogràfic. Grandària 13×18. Per la part posterior de la foto hi haurà de constar: el títol de la foto, la categoria i el nom de l’alumne.
  • Caldrà guardar la fotografia en format digital i enviar-la a media@insjoancoromines.cat
  • Podeu també compartir les imatges a la xarxa Instagram emprant els hastags:                             #Fotomàtiques2015 @insJoanCoromines
  • Les fotografies hauran de ser lliurades al vostre professor de matemàtiques fins al dijous 16 d’abril de 2015.
  • L’acte de lliurament de premis se celebrarà el dijous 23 d’abril de 2015.
  • Hi haurà un premi per a la millor fotografia de cada categoria.

A més pels alumnes de l’ESO puntuarà fins a 2 punts del proper examen.

#FM2015 #FOTOMÀTIQUES2015
@INSJOANCOROMINES