Dibuix premiat d’una alumna del centre

L’ Andrea Casanueva, alumna de 3r d’ESO del nostre institut, ha estat una de les guanyadores del concurs de la revista Reporter Doc n.º 242: “Dibuixa el Rei Lluís XIV”, convocat l’octubre de  2016.  Es tracta d’una revista didàctica per treballar a l’aula coneixements de diferents àrees i s’ha utilitzat a les classes d’història de l’institut. La il.lustració serà publicada, entre una selecció dels millors dibuixos presentats al concurs, a la pàgina de Correu de Reporter Doc 246 (març 2017). Dins d’aquest exemplar també serà publicat el dibuix d’un altre alumne de l’institut, Jerry Ruiz, de 2n de TIS, seleccionat dins  els millors dibuixos.

Felicitem els dos artistes de l’institut!

captura-3 captura

Jerry Ruiz Barzola, 2n TIS         Andrea Casanueva Licer, 3r d’ESO