AMPA Ins Joan Coromines

Benvolgudes famílies,

Som a l’inici d’un nou curs escolar i ens posem en contacte amb vosaltres per donar-vos la benvinguda en aquesta, per totes i tots, nova etapa de la nostra vida.

L’AMPA és l’associació de mares i pares dels alumnes i mantenim una estreta col·laboració amb el Centre per vetllar pel benestar dels nostres fills i filles.

• Col·laborem econòmicament en les activitats extraescolars que organitza el Centre perquè la despesa de les famílies i alumnat sigui menor.
  • Col·laborem en el pagament de les xerrades i tallers de la Setmana Transversal de Cicles Formatius, de les orles de l’alumnat que finalitza 4t ESO, 2n Batxillerat i Cicles Formatius de Grau Mitjà i Grau Superior, també subvencionem la sortida al Saló de l’Ensenyament.
  • Col·laborem en les activitats extraescolars de Matemàtiques i Anglès Acadèmic i Anglès de reforç i moltes altres propostes que tenim previst realitzar.

Us animem a què col·laboreu en l’organització d’altres projectes que us puguin interessar i ens doneu suport amb la vostra presència i els vostres suggeriments. Entre totes i tots podem fer grans coses!

Fins ben aviat!

La Junta de l’AMPA de l’Institut Joan Coromines