#quedatacasa – Setmanes 2 i 3 23/03 al 03/04/2020

Instruccions Setmanes 2 i 3

Benvolgudes famílies,

Continuem adaptant les nostres mesures conforme avança aquesta situació d’excepcionalitat . En aquest sentit, tenint en compte la formació i els recursos que els hem donat des del centre, proposem al nostre alumnat continuar el seguiment del curs des de casa.

1. Tasques per als alumnes

La dinàmica que seguirem és la següent:

• Cada dilluns, el professorat encomanarà tasques a l’alumnat. Es tractarà de tasques que l’ajudaran a consolidar allò que ja s’ha estat treballant a l’aula i que el professorat considera que pot realitzar de manera autònoma.
  • L’alumnat per la seva banda, haurà de fer les tasques encomanades i retornar-les al professorat corresponent.
  • Cadascun dels nostres alumnes té un correu personal amb el domini del centre del tipus usuari@insjoancoromines.cat, probablement el professorat ja s’ha posat en contacte amb ells mitjançant les possibilitats que ofereix la plataforma Google.
  • La informació general la trobareu a la web insjoancoromines.cat , dins dels articles etiquetats amb #quedatacasa, el hashtag que estem fent servir per referir-nos a aquesta situació extraordinària. Els enllaços a les feines són:

Totes aquestes mesures són de caràcter excepcional, i per tant, segons com anem treballant en aquest nou format introduirem modificacions.

Recomanem, en la mesura de les vostres possibilitats, poder acompanyar als vostres fills en aquests moments i ajudar-los en les possibles dificultats.

Altres informacions

Butlletins d’avaluació

Es faran arribar per correu electrònic.

Sortides i activitats

Queden anul·lades totes les sortides/activitats fins després de Setmana Santa, entre elles les Portes Obertes.

Preinscripcions per al curs 2020-2021

Estem a l’espera de les successives indicacions del Departament d’Educació però de moment s’han suspès tots els terminis administratius: preinscripcions, matrícules, exàmens oficials…

Us llistem de moment les informacions que ens estan arribant:

Notes de premsa del Departament d’Educació.

Nota de Prensa Reunión Ministerios Educacioìn y FP y Universidades.pdf

Recomanacions

Caldria que els nois i noies mantinguin una rutina d’activitats diària, amb un horari de treball, semblant al que tindrien si vinguessin a l’institut. Sempre es poden trobar recomanacions per internet Com sobreviure al confinament en família, taules d’exercici físic i molta oferta cultural obre les seves portes de manera virtual

Us agraïm la vostra paciència i col·laboració.

Gràcies per la vostra col·laboració,L’Equip docent de l’Institut Joan Coromines