Portes obertes ESO i Batxillerat

Com cada any l’equip de professores i professors de l’Institut Joan Coromines us convidem a la

d’ESO i Batxillerat que es celebrarà el proper diumenge 24 de març de 2019 a les 11h.

És l’oportunitat de fer-vos una idea més precisa de la nostra oferta formativa, de les nostres estratègies educatives i dels valors que el nostre centre impulsa. Podreu parlar amb el professorat i l’alumnat per aclarir qualsevol dubte i visitar les nostres instal·lacions.

• 11:00 Rebuda, presentació i informació general de l’Institut a la sala polivalent del centre
  • A continuació, visita guiada a càrrec de l’alumnat.

1. Lluïsa Ortiz Expósito

Hola!!!
    Voldria saber quins dies es farà les jornades de portes obertes pel batxillerat del nou curs 2021-2022.
    Moltes gràcies!!!