Wolfsburg, Alemanya

Els segon destí del nostre projecte “Highway to Europe” serà a Wolfsburg (Alemanya) ciutat de la baixa saxònia i a 240 km de Berlin.

Els 6 alumnes del nostre centre estaran en aquesta ciutat del 13 al 18 de març del 2017.

El treball previ que han de fer els nostres alumnes és preparar una classe de català per un grup de 30 estudiants de 10 anys. Els altres equips prepararan aquestes classes en els idiomes: suec, finés, estonià.

A partir d’aquest treball els alumnes organitzats en equips internacionals dels 5 països participants (Alemanya, Finlàndia, Estònia, Suècia i nosaltres) faran diferents tallers on els resultats obtinguts serviran com a base de treball  per la propera trobada a Suècia.

Una mostra de les activitats desenvolupades es recull a continuació: