Participació en el “Contes que roden” de Pineda de Mar

El grup de 2n A de Lectoescriptura de català va prendre part el dijous 4 d’abril en l’activitat “Contes que roden”, organitzada per la Biblioteca Serra i Moret, l’Ajuntament de Pineda de Mar i el Centre de Recursos Pedagògics de l’Alt Maresme. Aquest acte, que va tenir lloc a l’Auditori de Pineda, va consistir en la lectura teatralitzada de tres contes que havia escrit l’alumnat de tots els centres de primària i secundària de la població.

En concret, els alumnes de 2n A van ser els encarregats de fer el plantejament del conte que s

‘havia d’escriure conjuntament amb els altres dos centres de secundària del municipi. Per tant, van haver d’idear un espai, situar l’obra en un temps determinat i crear uns personatges, a més de redactar el començament de la història. Va ser tota una feina en equip, un conte que van crear entre tots, votant les propostes que més els agradaven, retocant idees dels companys… En definitiva, una experiència de treball col·laboratiu extraordinària!