Visita Fundació Palau i Fabre

El passat dimecres 9 de gener, la Fundació Palau i Fabre va rebre la visita de l’alumnat de l’Institut Joan Coromines, amb l’objectiu de visitar el centre d’exposicions artístiques ubicat a Caldes d’Estrac al Maresme.

L’alumnat de 1r ESO  van poder conèixer el fons artístic de la col·lecció d’art aportada per Josep Palau i Fabre  de la mà de la rapsoda i escriptora Anna Maluquer. Així com també van poder participar en un taller literari on els joves van experimentar amb la poesia, a partir de textos de l’escriptor Josep Palau i Fabre.

Aprofitant que eren a Caldes d’Estrac, l’alumnat va poder gaudir d’ una passejada pel centre històric del municipi tot seguint la ruta cultural que els va permetre admirar diversos edificis emblemàtics.

Mira les Fotos Fundació Palau i Fabre