Change the Channel

El passat dia 1 de febrer, els alumnes del INS Joan Coromines varen assistir al Centre Cultural i Recreatiu per veure una obra de teatre en anglès ‘Change the Channel’ representada per la companyia Moving On. Com sempre els alumnesvaren passar una bona estona, ja que són obres dinàmiques on els alumnes també participen.

1eso

Foto 1 1r i 2n d’ESO Milena Rodríguez, Hanae Benali, Joan Ramos, Àlex Azevedo i Naiara Olmo.

4eso

Foto 2 3r,4t i 1r de BAT  Sarah Pineda, Iman Haulani, Mohamed Errahmouni, Kevin Cuadra i Aitana Fernánez.