Obra de teatre de TIS

Tothom va valorar l’obra de teatre com molt original, divertida i entretinguda on apareixen espais per la reflexió i per pensar sobre un mateix, envers els altres i el món a través de la dansa i dels diàlegs teatrals relacionats amb les emocions i els sentiments humans.

Els alumnes de primer de TIS varen presentar l’obra de teatre que han fet en l’assignatura de FOL. Per què el cel és blau? És el resultat d’haver treballat a classe l’experiència educativa: Emoció, creativitat i llenguatge com una eina més d’intervenció psicosocial per poder ser aplicada per els alumnes en el seu futur professional.

L’obra representa diferents escenes on es tracten les emocions bàsiques humanes: por, ira, alegria, tristesa i sorpresa i les seves màscares i com mitjançant l’afecte i l’amor aquestes emocions bàsiques es desenvolupen i es poden transformar.

Com va dir Emili Mira i López:

Usar el foc sense cremar-se, l’aigua sense ofegar-se i el vent sense ser arrossegat, són triomfs de la tècnica que han permès a l’home el domini de la naturalesa. Usar la por sense anul·lar-se, la ira sense consumir-se i l’amor sense extasiar-se és potser més difícil d’aconseguir però no impossible.