Nou curs escolar

Benvolgudes famílies d’alumnat d’ESO,

Us donem la benvinguda al nou curs escolar que enguany comença el dimecres 6 de setembre. L’horari d’aquest primer dia serà el mateix que al llarg del curs escolar: de 8.00 h a 14.30 h.

No cal que l’alumnat porti tots els llibres el… Llegeix més»

Change the Channel

L’alumnat de l’ESO i Batxillerat van assistir dijous passat a l’obra de teatre en anglès “Change the Channel” que va subvencionar l’AMPA de l’institut.… Llegeix més»

Assemblea AMPA 6/04/2021