Projecte Fonix

Cada any participem en el “Concurs d’Anglès Interescolar de Catalunya (THE FONIX)”. Està organitzat per International House Barcelona, per la Fundació Catalana de l’Esplai i per la Secretaria General de Polítiques Educatives del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya com a activitat organitzada en el marc d’iniciatives socials d’accions d’entorn i d’activitats vers l’excel·lència i en el del Pla d’Impuls de la llengua anglesa als centres educatius catalans. És una iniciativa que pretén complementar els plans de millora de la llengua anglesa als centres educatius de Catalunya i s’organitza amb la finalitat d’estimular i motivar l’aprenentatge d’aquest idioma, atesa la seva importància a la societat actual.

En la sisena edició (2012-2013) la nostra alumna Marta López de 2n de Batxillerat va quedar finalista i va ser convidada a la cerimònia de lliurament de diplomes i premis juntament amb els altres 112 guanyadors i finalistes, celebrada el dia 24 de maig de 2013.