Aprenem… jugant!

Finalment hem pogut estrenar els jocs! Ens van arribar abans de les vacances de Setmana Santa.

Alguns professors els vam provar i vam estudiar les possibilitats que ens donen per reforçar aprenentatges, habilitats i competències amb l’alumnat dels primers cursos.

Creiem que que els han agradat. Hem sentit com s’ho passaven d’allò més bé mentre buscaven paraules en català amb el Kaleidos, descrivien imatges amb el “time‘s up”, o aplicaven la seva destresa fent sortir el cotxe vermell de l’aparcament o triant la peça correcta amb el Fantasma Blitz.

Aquesta activitat que portem a terme els dimarts per la tarda és una aposta perquè l’alumnat entengui i valori que posseir un bon vocabulari pot ser divertit, ser observador pot ser una habilitat important… però també el fet de ser pacient i respectar les normes del joc.

Desitgem que les properes sessions siguin tan divertides i productives com les d’avui.
Aprenem jugant