En Giovanni guanya el concurs de fotografia del Calendari Raval 2016

Redacció ___ [ 1r Batx. Artístic ]

La imatge d’en Giovanni Vargas, alumne del centre, s’ha seleccionat per il·lustrar el mes de setembre del Calendari Celebracions Raval 2016 de la Fundació Tot Raval. I és que la classe de 1r de batxillerat artístic -dins la matèria de Cultura Audiovisual- va sortir el 29 de setembre a passejar pel Raval, tot buscant la millor instantània. Després de comentar i reflexionar sobre les imatges resultants, es van enviar al concurs les “escollides”. El passat 12 de novembre vam saber que en Giovanni n’era un guardonat, i ara ja podem palpar la publicació del citat calendari que ha realitzat l’associació -sense ànim de lucre- de Tot Raval.

Giovanni Raval (8)P Giovanni Vargas

Aquest dimecres 20 de gener, la Iolanda Fresnillo, directora de l’associació Tot Raval, va agrair-li en persona la participació al concurs, a més d’entregar-li el reconeixement a l’esforç consistent en un lot de llibres, entrades a diferents museus i centres d’art del barri, alguns exemplars del calendari. I tot, dins d’una bossa estrenada aquest mateix Nadal, i dissenyada a partir d’un altre concurs, en el qual l’alumnat del Consell de Cent, també s’hi va presentar. Enllaç a la notícia de l’activitat.

IMG_20160120_140609  IMG_20160120_140718

Aquí et pots descarregar el Calendari Raval 2016. En aquest enllaç trobaràs la pàgina web de l’associació Tot Raval on s’explica el Calendari interreligiós 2016.

CA-Sortida fotogràfica al Raval 01

CA-Sortida fotogràfica al Raval 03 CA-Sortida fotogràfica al Raval 04 CA-Sortida fotogràfica al Raval 02

Felicitats a ell i a tota la resta de l’alumnat que hi van participar sense desmerèixer la bona qualitat. A continuació us mostrem algunes de les imatges enviades al concurs:

almendraRAVAL(13)  Almendra C.

Processed with VSCOcam with m5 preset Diana d.R.

cristinaRAVAL(2) Cristina C.  Àlex C.

Fra Raval (9) Fra Raval (11) Fra Raval (3) Francesc C.

jaumeraval Jaume V. NoeliaRaval (2) Noelia S.

Sofia-Raval (7) Sofia G. VIKY raval 6 Viky T.

hug raval (2) Hug S.                    totraval_logo

També volem donar les gràcies a la fundació Tot Raval pel seu esforç diari.

Competències generals del batxillerat assolides amb aquesta activitat:

• Competència comunicativa
  • Competència en coneixement i interacció amb el món