Projecte de titelles – USEE

Durant el tercer trimestre, els alumnes de la USEE han treballat en un projecte, anomenat “Us expliquem un conte”.

Aquest projecte ha consistit en escollir un conte tradicional, elaborar les titelles, un titellaire, l’escenografia… i adaptar-lo en format teatre. Els destinataris han sigut els alumnes de 2º Cicle d’Educació infantil de les escoles de la Canonja i de Bonavista.

Ha sigut un èxit i als alumnes de la USEE els ha permès treballar habilitats comunicatives, d’expressió oral, potenciar el treball en equip, la presa de decisions… i sobretot tirar endavant un projecte comú.