Culmina la temporada escolar amb grans éxits esportius

Arriba el final de temporada amb els grans resultats i gran participació de l’alumnat en les activitats extraescolars.

El cap de setmana passat es van fer els campionats de Catalunya escolars de Tennis taula i en la modalitat per equips l’AMPA INS. COLLBLANC vam ser campions de Catalunya en categoria Juvenil Masculí amb la parella formada per Rubén Nava i Emilio Gómez; i en la categoria infantil masculí es va aconseguir el tercer lloc amb l’equip format per Manu García, i els germans Carlos i Óscar Legaz. cal destacar però que l’equip infantil format per Guillem González, Jacint Veciana i Santi Crespo van quedar en 7è lloc fent un gran paper on van estar apunt d’arribar a semifinals.

Per altra banda l’equip de Futbol Sala Juvenil Masculí va aconseguir ser campió comarcal i territorial i es va endur la Copa Diputació el passat 13 de maig.

Per últim cal mencionar i felicitar als equips de noies de bàsquet i voleibol per la seva participació durant tot el curs en les activitats extraescolars, sobretot per tractar-se de ser els únics equips de la demarcació de Tarragona que participen en l’esport escolar representant un centre escolar públic de secundària. Tot un mèrit tenint en compte que avui en dia costa molt fomentar la pràctica esportiva dins del públic femení i que és un dels objectius prioritaris de Consell Català de l’Esport i que des del Departament d’Educació física del Institut estem lluitant molt i n’estem satisfets. Prova d’això està que en el últim mes s’ha creat un grup de Zumba liderat per Jose Manuel Campos amb un bon èxit participatiu de les alumnes del institut.

MOLTES FELICITATS A TOTS I TOTES!!