1rE i aula d’acollida

Els alumnes de 1E expliquen les maquetes que hem construït del relleu a l’alumnat de l’Aula d’Acollida.

Durant aquest Nadal passat l’alumnat de 1E hem construït unes maquetes relacionades amb el tema de ciències socials: el relleu.

Cadascú hem  creat, planificat, construït i decorat aquestes maquetes. Hi ha hagut varietat de construccions. Per exemple, un volcà amb una llum dins del cràter, la bola de la Terra amb les seves capes, el relleu marítim amb el cap, golf, península…

Cada treball estava elaborat amb diferents materials i tots  molt interessants (ampolles d’aigua, paper diari, fang,  porexpan, llanternes…)

A més, la setmana passada els alumnes de l’aula d’acollida es van interessar amb aquestes maquetes i ens van preguntar si podíem explicar-los el què havíem fet i com ho havíem fet. Ens agradava la idea perquè així també practicàvem l’expressió oral i els podíem ensenyar paraules noves amb català als nostres oients. Però… quina vergonya!!!!! Primer ens sortien risses, però després ens vam anar calmant i concentrant amb el que estàvem fent.

Ara ja tenim ganes de tornar a presentar-los i ensenyar-los els pròxims projectes.