Jornades Speed Meeting Informàtica i Comunicacions

Una Speed Meeting o Speed Networking, és una cita o entrevista ràpida utilitzada en els àmbits empresarials.

Es tracta de dur a terme una primera trobada d’una durada curta entre empresa i alumne amb l’objectiu d’establir un primer contacte i donar-se a conèixer. D’aquesta manera l’empresa pot fer una preselecció dels possibles candidats i per tant captar talent.

Calendari

Inscripció a la jornada (2 setmanes)

Completa el formulari d’inscripció per la jornada de DAW / SMX. Les dades que inseriu, seran visibles únicament pels alumnes candidats a DUAL i que assistiran a la jornada.

del 6 al 18 d’abril
Matching o Preselecció (1 setmana)

Durant aquest període podreu visualitzar la informació que us proporcionaran els alumnes. Us farem arribar una url amb aquesta informació i podreu fer una preselecció de candidats per la jornada. Amb les vostres preferències, us prepararem candidats per la jornada.

del 19 al 25 d’abril

Jornada Speed Meeting pel CFGS Desenvolupament d’Aplicacions Web

Entrevistes de 10 minuts amb 5 alumnes seleccionats.

27 d’abril

🕛 17:00

Jornada Speed Meeting pel CFGM Sistemes Microinformàtics i Xarxes
Entrevistes de 10 minuts amb màxim 5 alumnes seleccionats.
28 d’abril

🕛 17:00

Entrevistes individuals (2 setmanes)

Dels candidats que més us han cridat l’atenció, podreu fer entrevistes personals per aprofundir i conèixer-los millor.

del 3 al 16 de maig
Concretar condicions de l’estada (1 setmana)

Modalitat (beca o contracte), períodes, horari, vacances, remuneració i creació de la comissió de seguiment de l’acord.

del 17 al 23 de maig
Generació dels acords formatius (1 setmana)

Generarem la documentació per poder iniciar l’estada (en alguns casos necessitem autorització i hem d’esperar)

del 24 al 31 de maig
Inici de l’estada formativa en format FCT (1 mes)

L’alumne/a ja no té classe i pot començar el període d’adaptació d’entre 80 i 100 hores a dedicació completa (8 hores/dia).

1 de juny
Canvi a modalitat DUAL

Un cop finalitzat el període d’adaptació, canviem a dual en modalitat beca o contracte.

1 de juliol

Información, Icono, Ayuda, Info, Mark Informació:

Dimarts 27 d’abril de 2021 a les 17:00

Información, Icono, Ayuda, Info, Mark Informació:

Dimecres 28 d’abril de 2021 a les 17:00

Per més informació us podeu adreçar a fpdual@cirvianum.cat