Casos d’èxit FP DUAL

Si encara no coneixes bé que és l’FP DUAL o tens algun dubte sobre perquè escollir aquesta modalitat formativa, et presentem aquí diversos testimonis d’alumnes dels cicles formatius de l’Institut Cirviànum de Torelló, i empreses que col·laboren activament i participen de la modalitat formativa de l’FP DUAL.

Izan Sánchez alumne del CFGS de DAW. Està cursant la FP DUAL a l’empresa Ciclick, especialitzada en el disseny i creació de pàgines web i app’s per a mòbils. Segons ens comenta l’Izan, “l’FP Dual és l’oportunitat d’entrar a una empresa i al món laboral”.

El seu responsable l’Antoni Arrebola, ens explica la relació empresa-alumne dins el context de la FP DUAL.

En Raül Soneira, alumne del CFGM de SMX i que cursa l’FP DUAL a l’empresa Victransa ens explica que “l’FP DUAL significa poder estudiar i treballar a la vegada”. Victransa és una empresa especialitzada en el transport, manipulació i emmagatzematge de mercaderies, disposant de personal especialitzat i qualificat per desenvolupar programes logístics integrals.

Elisabet Costa, responsable de RRHH ens explica que l’FP DUAL els ha ajudat a resoldre la necessitat de tindre suport tècnic a nivell intern i que en un futur es convertirà en una vacant al departament d’informàtica.

Duna Bou és alumna del CFGM de SMX, i  està cursant l’FP DUAL a l’empresa Ticges, botiga especialitzada en productes d’informàtica, telefonia mòbil, perifèrics i complements. Afirma que per ella l’FP DUAL “és una oportunitat per treballar i estudiar a la vegada una cosa que t’agrada”.

Miquel Alemany, gerent de l’empresa, veu l’FP DUAL amb bons ulls i ens diu que l’FP DUAL “és començar una relació laboral amb unes condicions favorables per tots”.

Maribel Garzón, alumna del CFGM de PCC, la qual cursa l’FP DUAL a l’empresa MK Estilistes, centre de perruqueria, estètica i salut. Per ella “l’FP DUAL és un pas per introduir-se an el món laboral”.

Mª Carme Molas, la responsable i gerent del saló de perruqueria. Ens explica diversos beneficis de l’FP DUAL i diu que “l’FP DUAL són més hores de formació pràctica que a la nostra feina és molt important”.

Aquests reportatges, han estat gravats durant el mes de gener de 2021 seguint totes les mesures de seguretat i prevenció de la COVID.