VISITA A LA FACULTAT DE FARMÀCIA I CIÈNCIES DE L’ALIMENTACIÓ DE BARCELONA

Després d’una petita xerrada sobre la recerca a la Universitat, els alumnes de Química i Biologia de 2n de Batxillerat han visitat el laboratori de Química Farmacèutica on el Diego Muñoz-Torrero, Vicedegà de Recerca, els ha mostrat les tècniques de treball, els elements de seguretat al laboratori, material de laboratori, gestió de residus i han pogut veure com treballen els estudiants del doctorat en la recerca de nous medicaments per combatre  l’Alzheimer.

Al finalitzar la visita al laboratori, els alumnes han assistit a un Seminari de Recerca a la Facultat: Descripció d’una ruta metabòlica singular a pseudomones aeruginoses ( síntesi d’oxilipines).

Una bona manera d’apropar la Universitat als alumnes de Batxillerat.