Jornada sobre cèl·lules mare a la UAB

S'ha produït un error en obtenir un àlbum extern. Comproveu l'adreça de l'àlbum. Ajuda.

L’11 de març els alumnes de 1r i 2n del batxillerat científic van assistir al  “Unistem Day” a la Facultat de Medicina de la Universitat Autònoma de Barcelona.

L’Institut de Ciències de l’Educació organitza la “Jornada sobre cèl·lules mare per a estudiants de batxillerat” amb l’objectiu d’apropar el món de les cèl·lules mare i la teràpia cel·lular als alumnes de secundària.

La jornada fou inaugurada per Xavier Navarro, cap del Departament de Biologia Cel·lular, Fisiologia i Immunologia de la UAB, després es va fer una connexió per videoconferència amb la resta d’universitats que participen al projecte.

La resta del matí els investigadors Anna Martínez i Joaquim Hernandez van fer les següents xerrades:

• Què és una cèl·lula mare?
  • Les IPS (induced pluripotent stems)
  • “Teràpia cel·lular, realitat o frau?”.

Al final del matí vam participar en un joc “Making an organ with stem cells”, va ser un xic embolicat perquè hi havia molta gent.

Fou un mati força interessant i on vam poder veure les últimes investigacions en  aquest camp.