Eleccions Consell Escolar 2014

RESULTATS. HAN ESTAT ESCOLLITS:

• Sector PAS: Oscar Moreno Aguilar
  • Sector Famílies: Rocio Sillero De La Rosa, Juana Prieto Molina, Marta Campan Silvia
  • Sector Professorat: Macario Felipe Bandés Bandrés, Angels Freixas Vallès, Lluís Nicolau i Coll
  • Sector Alumnat: Sara Martínez Prieto, Raul Tarrado Muñoz

Campanya Recollida D’aliments

Els darrers anys la Botiga solidària de Cornellà està fent una tasca molt important de suport a les famílies que estan passant situacions de penúria. Paral·lelament, es realitzen recaptes d’aliments al llarg de l’any. Un d’aquests recaptes és el que realitzem des dels centres escolars… Llegeix més»

Setmana De La Ciència 2014

MOSTRES
1r ESO: Mostra d’invents i aportacions en el camp de la ciència de personatges catalans ( dos murals per grup).
3r ESO: Mural del cos humà.
4t ESO: Exposició de cadenes d’ADN.
AO: Presentació dels éssers vius
1r Batxillerat C/T: Realització de 4 volcans i demostració de l’erupció a… Llegeix més»

Maletes De Lectura a Primer D’ESO

L’alumnat de 1r d’ESO dels grups A i B ha participat de l’activitat de promoció lectora MALETES DE LECTURA  del Projecte LOC. Dilluns 20 d’octubre,Roger Cònsul va dinamitzar la sessió de presentació de les maletes; enguany, els llibres pertanyen a l’escriptora Montserrat Galícia. Properament, l’autora… Llegeix més»

Notícia 9

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean erat dolor, aliquet vitae ligula suscipit, bibendum malesuada augue. Nam semper id ipsum condimentum laoreet. Proin sollicitudin elit ut ligula hendrerit, et hendrerit ante condimentum.

Notícia 4

Nam semper id ipsum condimentum laoreet. Proin sollicitudin elit ut ligula hendrerit, et hendrerit ante condimentum. Aliquam suscipit feugiat velit, at vehicula lorem pharetra quis. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Aenean erat dolor, aliquet vitae ligula suscipit, bibendum malesuada augue.