Matrícula ESO

Quan s’ha de fer la matrícula?

El període de matriculació de l’ESO és del 14 al 18 de juny per als alumnes de 1r d’ESO, i del 28 de juny al 2 de juliol per als alumnes de 2n a 4t d’ESO.

Si no pots fer la matriculació en aquestes dates, cal que presentis un justificant al més aviat possible al mateix centre, perquè si no es considera que renuncies a la plaça i la perds.

Data i horari de la matrícula:

14 al 18 de juny de 2021.

Per formalitzar la matrícula del vostre fill/a heu de demanar CITA PRÈVIA:

Als telèfons: 93.466.50.50667.344.799 de 8:30 a 14:00 hores

Termini per sol·licitar la cita prèvia: del 8 al 15 de juny de 2021

DOCUMENTACIÓ A PRESENTAR:

* Tots els/les alumnes admesos a l’Institut Can Peixauet rebran a l’adreça electrònica que consta en la seva preinscripció un mail informant sobre la documentació a presentar en el moment de formalitzar la matrícula.

MATERIAL ESCOLAR:

El pagament es pot fer:

• Amb el full de pagament de l’Institut (full que utilitzareu per pagar les sortides, viatges de fi de curs, material escolar, etc.) i portar el comprovant del pagament del material escolar del caixer automàtic de “la Caixa”, amb les dades següents: Nom i Cognoms de l’alumne/a.
  • O el poder fer en efectiu a l’Institut.