Portes obertes presencials Batxillerart curs 2021-2022

La jornada de Portes Obertes del nostre centre per l’alumnat de Batxillerat es duran en dos tipus de format, un presencial amb cita prèvia i un altre virtual.

• El format presencial es durà a terme el dimecres dia 28 d’abril de les 18:30 a les 19:20 hores en diferents torns, seguint les següents mesures sanitàries:
  • És obligatori demanar cita prèvia, no s’atendrà a cap família sense ella. S’ha de demanar cita prèvia preferentment per correu electrònic al correu: citaprevia@inscanmas.cat o per telèfon els dies laborables de 9:30 a 12:30h al número: 602 35 44 63

Quan es demani cita prèvia s’ha d’indicar el número de persones que hi assistiran( 2 com a molt de cada família), noms i cognoms de les persones que hi assistiran, centre de procedència de l’alumne i un telèfon mòbil de contacte.

• Podrà assistir un màxim de 10 persones per torn, i 2 persones de la mateixa família com a màxim a cada torn.
  • Ús obligatori de mascareta.
  • Caldrà fer ús de gel hidroalcohòlic si s’escau.
  • És visitaran només les parts a l’aire lliure del centre.
  • Durant el recorregut es faran les explicacions de funcionament i organització del centre, així com respondre a totes les qüestions que plantegin les famílies.
  • El format virtual es realitza mitjançant la pàgina web del centre: Presentació virtual on trobareu tota la informació de funcionament, organització i activitats (tríptic, pdf explicatiu i un passeig virtual en vídeo on mostrem les instal·lacions).