Matrícula Batxillerat alumnes nous curs 2023-2024

Llistat d’admesos

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER FORMALITZAR LA MATRÍCULA I QUE S’HA DE PORTAR EL DIA QUE VINGUEU AL CENTRE

El dia de la matrícula s’han de portar els documents següents omplerts i signats:

A part dels 4 documents anteriors, han de portar fotocòpia i original de la següents documentació:

1. Original i fotocòpia del resguard del títol d’ESO
  2. Original i fotocòpia del llibre de vacunes o un certificat mèdic oficial o el carnet de salut de l’infant en el qual figurin les dosis de les vacunes rebudes amb les dates corresponents. Si el nen o la nena no ha estat vacunat o vacunada per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.
  3. Original i fotocòpia del DNI/NIE/Passaport de l’alumne/a.
  4. Original i fotocòpia del DNI/NIE/Passaport del pare, mare/ o tutors legals.
  5. Original i fotocòpia de la targeta sanitària.
  6. Original i fotocòpia del llibre de família o partida de naixement.
  7. 1 Foto tipus carnet de l’alumne/a.
  8. En el cas de famílies separades heu d’aportar original i fotocòpia de la sentència o conveni de separació.

Si teniu qualsevol dubte referent a la matrícula podeu trucar al telèfon del centre 93 594 48 80 o enviant un email al correu:     secretaria_tramits@inscanmas.cat