Matrícula alumnes d’ESO nous al centre procedents de Preinscripció curs 2021/2022

Llista d’admissió d’alumnes que van fer la preinscripció al nostre centre:

Llista d’alumnes admesos que van fer preinscripció al nostre centre

Llista d’assignats al nostre centre amb indicació de la primera petició:

Llistat d’alumnes assignats amb indicació de la 1º petició

Llista d’espera:

Llista d’espera

Els noms dels alumnes surt de manera anònima, les dues primeres lletres correspon al nom, les dues següents al primer cognom i les dues últimes al segon cognom.

DATES DE MATRICULACIÓ ALUMNES 1r d’ESO …………….. del 14 AL 18 DE JUNY.

La matrícula s’ha de fer presencialment al centre amb cita prèvia, no s’atendrà a cap família sense cita prèvia

DOCUMENTACIÓ NECESSÀRIA PER FORMALITZAR LA MATRÍCULA I QUE S’HA DE PORTAR EL DIA QUE AGAFEU CITA PRÈVIA:

A l’enllaç següent podeu agafar cita prèvia per fer la matrícula: Calendari Cita prèvia matrícula d’ESO. Quan ompliu el formulari per demanar cita prèvia, al camp observacions poseu el nom del vostre fill/filla.

Si teniu qualsevol dubte referent a la matrícula podeu trucar al mòbil del centre: 602 35 44 63 en horari de 9:30h a 12:30h els dies laborables.