Participació en el 14è Certamen Nacional de Lectura Infantil i Juvenil en veu alta

Alumnes de 2n i 3r d’ESO i alumnes de l’Aula d’Acollida, van participar, el dia 7 de març, al 14è Certamen Nacional de Lectura Infantil i Juvenil en veu alta. Els/les nostres alumnes participaven en les categories de Timoners ( Aula d’Acollida ), Corsaris ( alumnes de 1r cicle d’ESO ) i Tropa de Corsaris ( alumnes de 2n cicle d’ESO ).
L’entusiasme vers les lectures a preparar, les ganes i motivació per participar, l’escalf de professorat i de companys/es van poder als nervis i les pors, i l’alumnat va pujar a l’escenari de l’auditori de l’IES Terrassa decidit a guanyar. I així va ser !!!! L’alumne participant a la categoria de Corsaris va ser seleccionat per a competir a la Semifinal del Certamen, què tindrà lloc, el proper dia 2 de maig, a l’auditori del  CaixaForum de Barcelona.  Tots/es els/les participants van ser obsequiats amb llibres de lectura i un diploma acreditatiu, en agraïment a la seva participació.
Moltes felicitats a tots i a totes!!!!!
Desitgem molta molta molta sort de nou al “nostre Corsari”.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *