ERASMUS+ 2019 “Un enfocament cap a la sostenibilitat ecològica i integradora: Empoderant els estudiants per a esdevenir els administradors del futur”.

Durant aquest curs i el proper el nostre centre participa en un projecte Erasmus+ amb el títol “Ecological and integrative sustainability in focus: Empowering students to become the stewards of the future’.” que traduït al català seria “Un enfocament cap a la sostenibilitat ecològica i integradora: Empoderant els estudiants per a esdevenir els administradors del futur”.
Del 18 al 22 de març vàrem rebre la visita de la resta d’instituts participants provinents d’Amiens (França), Marburg (Alemanya), Mirano (Itàlia), i Sevilla (Espanya).
Alumnes de 4t de l’ESO i del Batxillerat han estat preparant la visita durant els mesos anteriors. Cal destacar que entre altres activitats, alumnes i professors han estat treballant en l’adaptació d’un conegut joc de taula anomenat “Pandemic” amb l’objectiu de crear un joc colaboratiu que permetés relfexionar sobre les pandèmies que actualment assolen les societats més modernes a Europa i la resta del món; d’una banda les de tipus social com són la xenofòbia i l’aporofòbia, i de l’altra les pandèmies de tipus més ecològic com la crisi climàtica i l’esgotament dels recursos.