PREGUNTES FREQÜENTS SOBRE LA SOCIALITZACIÓ DE LLIBRES

DISTRIBUCIÓ LLIBRES DE TEXT

INSTITUT CAN JOFRESA CURS 2019/2020

DUBTES I PREGUNTES HABITUALS

1.- COM HAIG DE FER L’INGRÉS ?

Per transferència bancària o en un caixer del B.B.V. A.

D’OBLIGAT COMPLIMENT:

-En fer l’ingrés, tant al concepte com a la referència bancària s’ha de posar el nom i cognoms de l’alumne i el curs.

-Pagar la quota de socialització .

2.- QUE HAIG DE FER DESPRÉS DE REALITZAR L’INGRÉS?

Has de lliurar a DARMEX per e-mail (alex@materialescolardarmex.com) o per whatsapp (637511214) la còpia del justificant de l’ingrés i el document amb la relació dels llibres no reutilitzables , marcats amb una X , que sol·liciteu i pagueu.

3.- QUAN HAIG DE RECOLLIR ELS LLIBRES?

Els dies 9, 10 i 12 de setembre en horari de 16:00h a 19:00h a l’institut Can Jofresa .

4.- QUINS DOCUMENTS HE DE PORTAR PER A RECOLLIR ELS LLIBRES?

-El document del justificant de l’ingrés realitzat

-El document (DARMEX) de la relació de llibres no reutilitzables ben emplenat.

5.- I SI NO HE POGUT FER L’INGRÉS A TEMPS?

Fins al 5 de setembre , no estarà operatiu de nou el compte de DARMEX per a poder fer l’ ingrés i s’haurà de sol·licitar el transport dels llibres al domicili.

6.- COM EM PORTARAN ELS MEUS LLIBRES AL DOMICILI ?

1-Primer s’ha de fer l’ingrés que correspongui (per la compra dels llibres de no reutilització sol·licitats ) i afegir a l’import total 7,00 € més, en concepte de ports.

2-Un cop fet això s’ha de lliurar a DARMEX :

-La còpia del justificant de l’ingrés

-El document de DARMEX ben emplenat

IMPORTANT : Facilitar també les dades personals : Adreça complerta i telèfon perquè et puguin enviar els llibres al teu domicili. Al transportista se li hauran de lliurar els dos documents.

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *