Reunió informativa de l’examen FCE (for Schools) de Cambridge

el 20 d’octubre a les 19.00h de 2016 a la biblioteca de l’institut.

Descarrega Carta First Certificate (.DOC)

A l’atenció dels pares i mares dels alumnes de 4t ESO, 1r i 2n Batxillerat.

Cada vegada són més els centres educatius de titularitat pública que ofereixen als seus alumnes, la possibilitat de realitzar els exàmens oficials de Cambridge English, a través de l’institut.

Per aquest motiu, els volem informar de la proposta d’exàmens d’anglès de Cambridge.
Segur que han sentit parlar del First Certificate (FCE), l’examen més conegut de Cambridge English Language Assessment (la divisió d’idiomes de la Universitat de Cambridge per a parlants d’altres llengües), i certifica que els alumnes que l’aproven tenen un nivell intermedi-alt, és a dir, un nivell B2 (MCER).

Alhora Cambridge proposa el FCE for Schools, per a joves de secundària, batxillerat i cicles formatius, utilitzant el mateix format que l’examen FCE, així com el mateix nivell de dificultat. La diferència radica en el tipus de contingut i el tractament de temes, que estan basats en els seus interessos i experiències reals. Aconseguint el mateix certificat oficial, sense cap tipus de distinció, però amb grans avantatges: uns preus més assequibles i la possibilitat de realitzar els exàmens a prop de Canet.

Per això hem programat una reunió informativa de l’examen FCE (for Schools) de Cambridge el 20 d’octubre a les 19.00h de 2016 a la biblioteca de l’institut.
Si estan interessats en assistir a aquesta convocatòria, els preguem que retornin la butlleta adjunta degudament complimentada i signada.
Quedem a la seva disposició per a qualsevol aclariment.

Ben cordialment,

Marta Comellas.
Cap de Departament d’idiomes.
Anna Tapias.
Exam officer.