ROGER BERNAT, ARTISTA I “TEATRER”, EN STREAMING A L’INSTITUT

El passat dilluns 26 d’octubre de 2020, els alumnes de 2n del Batxillerat d’Arts escèniques van rebre la visita de l’actor i director Roger Bernat. Pel fet que ens trobem immersos en el món Covid, la xerrada-taller es va fer virtual, en streaming.

Aquest artista, que s’emmarca dins del teatre participatiu i immersiu on el públic es converteix en el protagonista, ja era conegut pel nostre alumnat, pel fet que el curs passat van participar en una altra experiència dirigida per ell al Mercat de les Flors, de Barcelona.

Aquesta xerrada forma part de les sessions del projecte Flipart, en aquest cas Flipart virtual, que promou la Diputació de Barcelona, i que té per objectiu que l’alumnat d’Arts escèniques tingui contacte directe amb professionals i artistes de diferents disciplines vinculades a l’art, per tal d’aconseguir que es motivin i coneguin, de prop, vivències, experiències i projectes reals d’aquest món.

S’agraeix l’aportació dels tècnics de l’institut, l’Alonso, l’Eladi i en Ramsès (alumne de 2n de batxillerat) gràcies als quals va ser possible la xerrada-taller.