L’INS Candelera col·labora amb La Marató

El dia 9 de desembre, l’Àrea Municipal  d’Esports  ha  organitzat  activitats a l’institut a  favor de  La Marató. L’alumnat ha sortit a la pista del centre a realitzar activitats esportives dirigides per professionals de l’esport.

Aprenentatge i reptes

El professorat de l’institut, dins del Pla de Formació, du a terme una activitat pràctica de l’aprenentatge basat en reptes.

Alumnat Batxibac i l’Oficina de Turisme

Alumat de l’Institut Candelera que cursa Baxibac, rep reconeixement de l’Ajuntament per la realització de pràctiques en llengua francesa a l’Oficina de Turisme durant l’estiu.

Taller d’autodefensa i micro-masclismes

L’alumnat de 4t d’ESO i 1r de Batxillerat, assisteix a un taller d’autodefensa i micro-masclismes . Aquest taller ha estat organitzat per l’Ajuntament de l’Ametlla de Mar i s’ha dut a terme a l’Institut Candelera.

Sortida al Palau Blaugrana

L’alumnat de 4t d’ESO visita el Palau Blaugrana per veure un partit de handbol i així consolidar els continguts treballats a les classes d’Educació Física, com els esclafaments específics, tècnica i tàctica en el joc real. A més l’activitat permet fomentar les competències i els valors lligats amb l’esport.

Xerrada a càrrec de l’Escola de Capacitació Nauticopesquera

El divendres 15 de novembre, l’Escola de Capacitació Nauticopesquera va fer una xerrada informativa sobre ensenyaments esportius, titulacions i sortides professionals que ofereix l’escola. Van explicar també que oferten un curs de preparació per la prova d’accés al Cicle Inicial de Vela. Va assistir-hi l’alumnat de 1r de Batxillerat i 4t d’ESO.

Viatge a Carcassone

Els dies 6, 7 i 8 de novembre, l’alumnat que cursa llengua francesa a 4t d’ESO, va viatjar a França. El primer dia van visitar el centre històric de Narbonne i Collioure, el dia següent el castell càtar de Lastours i la ciutat medieval de Carcassonne i el dia de la tornada la cova de Cabrespine i el canal du Midi.

El Programa de Formació i Inserció Laboral a l’Institut

El curs 19/20 s’estrena amb una novetat, el Programa de Formació i Inserció Laboral (PFI) adreçat a aquells alumnes entre 16 i 21 anys que no tenen el títol de l’ESO i no cursen altres estudis ni tampoc participen en cap curs de formació. Aquests alumnes podran obtenir el títol d’auxiliar en obres d’interior i pintura i això els permetrà poder tenir possibilitats per la inserció en el món laboral.

El dimarts 29 d’octubre, la Sílvia Alarcón, del Canal 21 Ebre, va entrevistar al tutor del PFI, en Toni Castro i a la Coordinadora Pedagògica, la Núria Llambrich on van poder fer una explicació del programa. En la gravació es pot veure com treballa l’alumnat i l’entrevista que es va fer a un d’ells.