Presentacions orals i conferència Skype Erasmus+ amb els nostres companys hongaresos

Com cada dimecres els nostres alumnes han tingut una sessió de treball Erasmus+ del projecte JOIN THE EUROPEAN TABLE. En aquesta sessió han participat en  una vídeo conferència amb els seus companys hongaresos. En aquestes conferències compartim informacions sobre el projecte i sobretot ens ajuden a conèixer-nos abans de la propera activitat que tindrà lloc a Siedlce ( Polònia).  A més a més els nostres alumnes han fet una exposició oral sobre les ultimes noticies que han trobat sobre la crisis dels refugiats a Europa. A la propera sessió  presentaran els diferents logos que estan dissenyant i que entraran a concurs durant l’estada a Polònia.