L’origen de la roba

Els alumnes de 3r ESO han treballat en un projecte sobre l’origen de la roba que vesteixen des de la materia d’anglès. Hem après que no tota la roba que portem està feta en condicions dignes. Hem conegut la campanya internacional who makes my clothes i hem reflexionat sobre consum, sostenibilitat i possibles solucions. En el treball final, un canva (póster) i una exposició oral, els alumnes van proposar i es van comprometre a  mirar les etiquetes per saber d’on provenia la roba que vesteixen, comprar en mercats de segona ma, reutilitzar, compartir roba i comprar en petites botigues en comptes de anar sempre a les grans corporacions. Ara ja sabem què vol dir label, brand, flip-flops i un munt de paraules que hem integrat en el nostre vocabulari. Molt bona feina!