Joves Diamed

Divendres, 27 d’abril,  en el marc del projecte JOVES  DIAMED, vam rebre a Gestí Andreu, un alumne del Liceu Francès de Barcelona.

En Gestí es va trobar amb els alumnes de 1r de Batxillerat i els va parlar de la Mediterrània com a territori que comparteix moltes més coses de les que imaginem tot i les diferències culturals que, més que separar-nos, ens enriqueixen.

També els va fer escoltar músiques d’Algèria, músiques que denuncien les injustícies, que afavoreixen la reflexió sobre temes molt diversos.

Els alumnes van opinar, van compartir les seves experiències amb en Gestí i amb la resta de companys.

El projecte DIAMED és possible gràcies a la col·laboració d’alumnes del Liceu Francès de Barcelona, l’Agence pour l’enseignement français à l’étranger, Union pour la Méditerrannée i l’Ajuntament de Tarragona.