El projecte STEPS continua!

El passat 30 de novembre de 2015, va tenir lloc l’inici del curs del projecte STEPS, organitzat per la Fundació Tarragona Smart Mediterranean City, a la Sala de Graus del campus Catalunya de la URV, com acte paral·lel de la 4a conferència Bioeconomic – hotels i turisme sostenible. Els alumnes del projecte STEPS van participar activament amb la seva presència. Després  de la benvinguda, els ponents Alex Català Morell de l’empresa SOMFY i Penélope González de la Peña de l’empresa URSA Ibérica Aislantes, els van parlar sobre l’eficiència energètica. Seguidament la Cristina Guillén Blecua Directora de STEPS, Managing Director de Smarts Mediterráneo, els va parlar dels objectius del projecte STEPS d’aquest curs, amb la proposta d’auditoria energètica. Com a cloenda, la Directora de STEPS va entregar als alumnes  la petjada B de color verd, per la seva tasca en el projecte STEPS de l’Institut Campclar, tot agraint la seva col·laboració.

IMG_20151130_125518299   IMG_20151130_125600983

IMG_20151130_125452990

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *